Galet mycket att göra..

 2011-06-02    23:21:28   av:.
Har varit en sjukt jobbig dag, full fart från typ 8.00 till nu - ingen vila ingen ro..

Har bland mycket annat varit med Dutch på Strömsholm igen, det gick bättre än igår..

Rebecca har dock varit en ängel här hemma i stallet, det är underbart att ha någon som alltid gör sitt absolut yttersta här!! Rebecca, du ska veta hur uppskattad du är!!

Nu ska jag kasta i mig nån mat, tillsammans med Rebecca som blir kvar över natten då det kändes onödigt för henne att åka hem för att komma tillbaka till jobbet vid 8 imorgon.. Detta är hennes andra hem nuförtiden ;)


Innan jag stänger ner datorn ska jag dock meddela en god nyhet;
Perazzi och Mattias kvalade till Falsterbo idag, så även han kommer synas där i början av juli :D

 Lw

2 st 9or delades ut idag , till Dej o Sara Henrietta ! Har inte sett Din häst eller Dig rida ,men bra jobbat !

 2011-06-03    19:52:38
 Lw

2 st 9or delades ut idag , till Dej o Sara Henrietta ! Har inte sett Din häst eller Dig rida ,men bra jobbat !

 2011-06-03    19:52:59
 L

Idag delade man ut 2 st 9 or en till Dej o en till Sara Henrietta! Såg inte Din ritt men bra men det va fina siffror !Bra jobbbat !

 2011-06-03    20:05:10
 L

Tjatig ja e!! Fick besked att mitt medd inte gått igenom !

 2011-06-03    20:06:37
 Frida

Hej! Har ett flertal fina bilder på er från idag, är du intresserad av att få är det bara att höra av dig! (mejladress ser du)

Tog bilder både från framridning och banan, fantastisk häst. Kram

 2011-06-03    21:56:12
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se