För att hålla er uppdaterade..

 2011-06-04    23:57:00   av:.
knappar jag ner några rader här på bloggen.

Red andra kvalet på YR SM idag, det gick ju inte så bra.. Hade iaf ingen fin känsla, han är inte sig själv än. Efter en knackig ritt med flera missar så slutade vi iaf på 63,3 %. Helt okej med tanke på hans skada och att vi inte tränat någonting på över en månad.

Detta resultat slogs ihop med gårdagens och jag och min stjärna slutade då på en 11e plats totalt. Detta gjorde ju att vi är kvalade för att rida finalen imorgon, men efter mycket funderande tog jag beslutet att stryka mig. Det känns inte så kul när vi är så mycket sämre än vad vi kunnat vara, det finns ingen möjlighet för mig att lyckas imorgon. Så jag avslutar det hela här, jag är nöjd med att vi tog oss till final trots omständigheterna och jag är framförallt lycklig över att min Dutch lever och mår så pass bra som han gör!!

Imorgon får istället för mig min fina vän Lina rida küren! Jag ska dit och heja på henne och alla andra vänner!! :D 


Dutch får vilodag imorgon, hagen och vibben för hans del..
 Lindha

Det bevisar ju verkligen vilken duktig ryttare du är, som tänker på hästen i första hand och inte tävling. Var ju endå super bra, med tanke på den hemska olyckan. Hoppas han kryar på sig mer och kommer tillbaka till samma form igen :)

 2011-06-06    00:03:03     URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se