Fixar dag.

 2011-06-16    23:33:57   av:.

Dagen har innehållit mer gårds pyssel än hästjobb för min del faktiskt. Hästarbetet blev klart snabbt, då djuren inte krävde mycket motion eftersom flera av dem tränat de två sista dagarna. Sen hade jag ju hjälp av jätte duktiga Evelina och Annica med stalljobbet! Guld värt! :)

Jag och Viktor (anställd hos pappa) fixade på gården med allt möjligt, städa bla undan massa skräp då vi fick en ny och tom container hitkörd idag och vi flyttade in ett badkar att ha vatten i en av de största hagarna. Vi var ganska duktiga vi med faktiskt ;)

På eftermiddagen blev det en del kontorsjobb för mig, massor med fakturor skrevs. Inte så kul med kontorsjobb tycker jag, men ett måste tyvärr.

Blev väldigt fint väder nu på kvällen förresten, härligt! Jag hoppas att det håller i sig!


Det finns mycket att göra på en gård..

 Anonym

ny frågestund tack!

 2011-06-17    14:04:20
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se