Final på Strömsholmstävlingarna -11.

 2011-06-05    23:54:00   av:.

Idag red jag inget på Strömsholm som ni säkert vet, men jag höll mig sysselsatt ändå.
Knoppade Dorn på förmiddagen, det är jag som har ansvarat för hans knoppar denna helg eftersom Jessica inte är med hit upp denna gång - tyvärr.. Jag har dock gjort mitt bästa till att efterlikna hennes konst och så illa såg det väl inte ut, eller?
I vilket fall så var jag hästskötare till Dorn båda dagarna, med allt annat som hör till.. Det gick väl bra, Dorn är snäll nuförtiden :)
De var förövrigt jätte duktiga, speciellt idag, bland de bättre ritter jag har sett faktiskt!

Passar på att gratulera mina vänner, Sara som vann, Josefine som tog hem silvret, Elin som med en poäng mindre fick med sig en bronspeng hem och Elisabeth som placerade sig strax därefter på en fjärdeplats! Även Grattis till alla andra som presterade duktigt under helgen!!


Dorn och Mattias!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se