Dagen innan midsommar..

 2011-06-23    23:53:26   av:.
Japp, idag är det dagen innan midsommarafton.. Kändes dock inte så imorse när jag gick upp - då spöregnade det och var sådär tråkigt höstmörkt ute. Men på eftermiddagen sprack det upp, solen tittade fram och dagen avslutades med riktigt trevligt väder.
Nog talat om vädret kanske..

Idag var jag iaf och hämtade hem Bockan och Lisa från Flenmo, de är inseminerade nu och vi hoppas att det tog sig ordentligt! Det får vi först veta om några veckor. Sibell och lillan fick stå kvar över helgen, det blir nog att hämta hem dom i nästa vecka nån gång.

Dutch och Morris joggades båda två, de var riktigt duktiga båda två. Jobbade mest i låg och rund form :)
Även Danny, Trassel och Kaka motionerades. Melvin stog bara på vibrationsplattan för dagen.

Imorgon är det midsommar, för mig och mina anställd spelar detta inte så stor roll - jag menar vi jobbar ju som vanligt iaf. Hästarna vill ha mat! Blir iaf lite midsommarfirande på kvällen för min del.
Hoppas ni alla får en trevlig dag!!


Lisa och Bockan. Notera Kaka och Morris i bakgrunden ;)
 Anonym

Vilket blev hingstvalet?

Vi va iväg på dräktighets ul igår och mitt sto va tomt... trist!! Och inget nytt ägg att seminera på.. Men men, ny koll nästa vecka,

 2011-06-24    12:45:36     URL: http://wildbyheart.blogg.se/
 kickan

Fin fina Bockan! :)

 2011-06-29    00:39:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se