America P.

 2011-06-09    10:30:00   av:.

Nu såld!
America ägs av min tränare Mattias Jansson.



Namn:
America P
Född: 2008
e: Tsarevitj u: Trendy P ue: Hierarch
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Kön: Sto
Mankhöjd: ca 168 cm
Smeknamn: America

När fick jag henne:
America kom till mig i mars 2011 från sin ägare och min tränare Mattias.
Om America: Hon är en mycket speciell tjej, hon rör sig utöver det vanliga och är väldigt snygg att se på! Hon kommer gå långt med rätt ryttare! 
America’s tidigare meriter: Hon var endast inriden när hon kom till mig.
Meriter med mig: Vi har inte och kommer inte tävla något tillsammans.
Gör nu: Har precis åkt hem till Mattias efter att ha stått hos mig i drygt två månader för vidareutbildning, nu ska hon troligtvis säljas till Frankrike!

 Anonym

En riktigt fin tjej!

 2011-06-09    19:16:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se