En ganska trevlig dag.

 2011-07-27    01:41:32   av:.
Orkade inte blogga nåt igår kväll, hade massor att göra och somnade tillsist framför datorn..
Känns som om jag är påväg mot samma öde denna kväll, men ska försöka knåpa ner några rader innan detta händer.

Idag red jag dressyr på Dutch och Danny och joggade sedan Kaka och Morris.
Dutch gick bra, tränade mycket galopp - lite piruetter och byten.
Morris var även han duktig, sprang på som en liten klocka!
Därmot var både Danny och Kaka på bushumör, framförallt Danny.. Menmen, de är ju unga - så de får ha sånna här busdagar!

Var ute och fotade lite på eftermiddagen, Rebecca red sin Tintin på utebanan i det fina vädret. Knäppte även några bilder på ponnyerna i stora hagen :)


Rebecca och Tintin, hoppas att ryttaren tycker att det är ok att jag lägger ut denna bild här.. ;)

Avslutade dagen hos familjen, med kubb och god mat!

Imorgon ska jag och mor min åka till Skåne en sväng, ett kort besök på Hviderup väntar :) Kommer dock hem redan på torsdag igen.
För på fredag och lördag ska jag och Dutch tävla!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se