Två dagars träning.

 2011-07-18    00:10:56   av:.
Två dagar fulla av träningar är nu avklarade här hemma i Lista för världens bästa Mattias Jansson.

Jag har tränat Kaka, Morris, Danny och Dutch båda dagarna. Ganska lugnt med bara fyra pass per dag :) Men alla träningspass har varit tuffa, vi har höjt svårighetsgraden för allihop och tagit ett nytt steg på utvecklingsstegen. Detta resulterar i att jag och säkert även alla hästarna har extrem träningsvärk!! Om jag bara pratar för egen del så har dessa 8 träningspass gjort att det nu värker i varenda muskel i hela min kropp - jag har liksom träningsvärk i fingrar och tår till och med! Helt sjuk, just nu känns det som om det är värre än någonsin! Kanske inte riktigt stämmer, men det är illa ska gudarna veta.. Ajajaj.

Om man ser till det stora hela så har det iaf gått bra med alla killarna, det blir ju lite små fel här och där när man höjer svårighetsgraden men det är ju förståligt!

Imorgon kommer Pia Fälth och håller träningar hos oss och Dutch och Danny får tränas en dag till. Det känns lite jobbigt just nu med tanke på värken i kroppen, men det bästa sättet att bli av med träningsvärk är ju att träna mer - så det kör vi på! :)

Här kommer några bilder från de senaste dagarna;


Lilla söta Kaka.


Kaka och jag i en helt ny "outfit" inköpt på Falsterbo :)


Morris och jag.


Lilla Morris som har musklat på sig en del den sista tiden :D


Fina Danny.


Dannyboy i ny vinkel. :)


Donegal Danny BS och jag.


Min finfina Dutch!

Ska sova nu, jag är helt slut..
GodNatt!
 Maja

Är det stallet o boxarna man ser där till höger i bild? Häftigt att ha öppet så!! :)

 2011-07-18    10:55:25
 Sanna

Maja; Japp, det är stallet :) Ja det tycker jag med, väldigt praktiskt! :) /Sanna

 2011-07-19    00:34:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se