Träning idag igen.

 2011-07-19    01:28:52   av:.
Börjar med att fråga varför jag är uppe just nu? Någon som vet?
Jag skulle ju gå och lägga mig tidigt hade jag ju tänkt.. Och hur tror jag att jag tycker att det gick?
Dåligt.

Men nu när jag inte kan sova kan jag ju passa på att blogga lite.
Idag hade vi träningar för Pia Fälth hos oss, trevligt trevligt. Jag red Dutch och Danny, de hade precis som jag lite träningsvärk från de senaste dagarna. Men de skötte sig bra ändå, var väldigt mjuka och fina! Tränade mycket byten med lilla Danny och alla programdelar från George och Msv A:1 med Dutchen.

Har förresten anmält Dutch till Eriksbergs sommardressyr som är i slutet av månaden :) Ska bli jätte kul att tävla igen!!

Nu tog skrivlusten slut och jag känner av att jag och min ömma kropp nog är lite trötta iaf.. Bäst att jag passar på att hoppa ner i säng innan jag blir pigg igen! 
God Natt alla glada.


Gammal bild på min fina prins! 
 S

Kul att du ska till Ericsberg, då ska jag kika på dig, din Dutch är så himla fin!

 2011-07-19    07:35:39
 Sara

hej! om man vill vara med på träningar för pia, vem kontaktar man? mvh Sara

 2011-07-20    00:10:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se