Paus i packandet.

 2011-07-02    00:06:00   av:.
Håller på och packar inför Falsterbo nu, känn som om jag gjort detta hela dagen men ändå inte kommit någon vart.. ? Aja, i vilket fall så var jag tvungen att ta en liten kort paus nu. Och vad passar bättre än att skriva några rader i bloggen då?

Idag har vi dock gjort massor förutom att packa oxå, hann rida både Melvin och Dutch. Löshoppade Kaka, Morris, Danny och Tintin, Trassel longerades.
Har lite bilder från löshoppningen, men hinner inte ladda upp och lägga ut dom nu tyvärr..

Imorgon åker vi ner till Skåne, tar med mig Danny (såklart), Dutch och Melvin - de ska få träna hos Mattias :) Sover första natten hos honom och åker sedan till Falsterbo på söndag.
Blir kvar nere i Skåne till nästa måndag, spenderar tiden hos Mattias och på tävlingsplatsen - lär ha fullt upp!

På tal om fullt upp så är det det minsta man kan säga om morgondagen.. Ska nämligen packa klart allt, fixa allt som behövs för att jobbet i stallet här hemma ska rulla den närmaste veckan och åka till Flenmo och hämta Sibell och lillan..bland massa annat.. Och vid lunch måste vi vara klara och packa in oss i lastbilarna (både lilla och stora) för att resa hela långa vägen ner till Lund!
Blir sönder stressad av att bara tänka på det.

Nu måste jag återgå till min packning, borde hinna med en dusch oxå. Förhoppningsvis hinner jag sova någon timme innan hästarna skriker efter frukost..

Ha det så bra alla glada, jag ska blogga så mycket jag kan från tävlingarna. Tar även med mig kameran och fotografen Rebecca ;)

 Ida

Varför åker ni med två lastbilar ner? Den stora borde väl alla hästarna gå in i?!

Varför är Marvin till salu?

Lycka till!

 2011-07-03    10:20:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se