Pondus.

 2011-02-04    11:55:00   av:.



Namn:
Pondus
Född: 6/6 2009
Födelseland: Sverige (Skåne)
Ras: Blandras mellan Jack Russel och Australiensisk Terrier
Kön: Kastrerad hane
Storlek: Liten/Mellan stor hund
Smeknamn: Pondus

När fick jag honom:
Jag köpte Pondus sommaren 2009 och tog med honom hem direkt efter EM.
Om Pondus: Han är världens underbaraste lilla hund, alltid glad och trevlig mot alla – både andra hundar och människor. Pondus är min tränare Mattias och hans sambo Jessicas hund Alice valp – jag har alltid varit förälskad i Alice så när hon fick valpar var det utan tvekan tjing på den svarta valpen!
Pondus är den perfekta hunden enligt mig!!
Just nu: Han bor hos mamma och pappa eftersom han och Caprice trivs så bra ihop, nästintill oskiljaktiga.















 My

Naw.. vilken söt! =)

 2011-02-04    17:28:52
 Paulina

Har du något tips hur man får mer framåtbjudning på sin häst?

 2011-02-04    22:06:42
 Sanna

My; Ja visst är han!? :) /Sanna

 2011-02-07    20:11:23
 Sanna

Paulina; Träna mycket annat än dressyr (om det är din gren) typ rida över bommar, små hinder och rid ut och då gärna med sällskap. När du tränar dressyr föreslår jag att du gör mycket tempoväxlingar och övergångar, det är viktigt att hästen svarar kvickt för dina hjälper - både de förhållande och de framåtdrivande. Hoppas dessa hjälper! :) /Sanna

 2011-02-07    20:29:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se