Sömnbrist = bloggtid.

 2011-12-06    02:51:55   av:.
Att det ska vara så svårt att sova.. Förstår inte. Jag är mer eller mindre konstant trött, men jag kan nästan aldrig sova.. Skumt.
Men iaf, då hinner jag med att prata med några nattugglor till vänner och blogga lite - vilket ju är bra!

Det har hänt massor idag, Emma en tjej från Real gymnasiet i stan var hos oss på sin första praktikdag här! Det gick bra och vi hoppas att hon känner sig hemma och fortsätter att ha sin praktik här på måndagar :)

Vi hade besök från grossisten som har Hansbo, Pikeur och Eskadron idag oxå. Ett långt möte men ett mycket trevligt sådant - längtar till även dessa varor levereras!!

Fem av stallets hästar motionerades innan dagen var slut, alla var vilda - tror att det beror på det kalla vädret. Det snöade för första gången den här vintern idag! Usch, jag gillar det inte!

Jag hann skriva fakturor, löneunderlag och prata en hel del i telefon oxå! Ibland hinner man med massor under en dag...

Imorgon anländer Mattias hit och han stannar till onsdag, underbart!! :)

Jaja, kanske ska försöka sova igen.. Klockan ringer om 4 timmar. Hoppas ni sover gott därute i vinterkalla Sverige!


Det enda bra med vinter, härliga uteritter!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se