Nöjd känsla en fredagkväll som denna.

 2011-12-10    00:19:16   av:.

Känns som om jag hunnit med ganska mycket idag, lite extra grejer som är svårt att hinna med hade jag orken att prioritera denna eftermiddag och kväll.
Har bla fixat en årsplanering för 2012, med alla hästars vaccinationer och kommande tandläkarbesök. La även till alla Mattias träningar som vi har inplanerade (finns nu även ut på hemsidan) och skrev in Pia Fälth kursen som ska vara i januari i den stora kalendern. Det känns alltid skönt att skriva upp såna saker, jag känner att jag kan slappna av mer när jag har allt på papper och under kontroll på det sättet. Inte lika rörigt i huvudet längre :P

Fixade fakturor och annat pappersarbete oxå och ringde några samtal som har legat över mig ett tag. Duktigt av mig!
Idag motionerades Dutch, Danny, Tintin, Kaka och Chicago - lillen travade med ryttare på ryggen för första gången :)

Rådberg var förresten hos oss igår, lite vaccinationer blev gjorda och han kollade igenom nytillskottet Hernandez. Stjärnan blev en ny favorit för vår kära veterinär, snäll och extremt fin - kan ju inte bli bättre! :)

Trots att mycket blev gjort idag så finns det massor att göra imorgon alla andra kommande dagar oxå, så det är väl bäst att jag går och lägger mig så att jag orkar med helgen!
God natt mina vänner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se