Näst sista dagen år 2011.

 2011-12-31    01:48:13   av:.
Ja, snart är alltså ett nytt år här! Med nya möjligheter och förhoppningsvis nya framgångar!
Jag tycker att det känns jätte skönt att detta år snart är slut, vet inte riktigt varför, men jag har länge gått och väntat på att få vända blad och få chans till en nystart. Sen är det ju inte helt fel att vi blir en till i gänget som jobbar här på måndag, en tjej som heter Malin ska börja slita med oss på vardagarna vilket känns overkligt bra - då kanske jag inte behöver jobba dygnen runt hela tiden och förhoppningsvis kan jag fokusera ännu mer på träning och tävling då! :D
Att det blir en fullspäckad träningsvecka med fyra träningsdagar nästa vecka är ju inte heller något som drar ner stämningen direkt! Onsdag och torsdag är det dressyrkurs för Pia Fälth här hemma och fredag och lördag är Mattias i detta ridhus och håller träningar - snacka om bra start på 2012!

Jag behöver faktiskt gå och lägga mig, så att jag hinner sova några timmar innan morgondagen drar igång. Det blir en lång dag då alla 19 hästar ska skötas innan nyårsafton ska firas.
Hoppas att det är bra med alla er läsare och att de flesta av er sover gott just nu :)

Bjuder på två lite "random" mobilbilder innan jag somnar..


Ska man bära in tvätt till sadelkammaren från tvätt/täckesrummet och har ont om tid och därför inte vill gå flera gånger packar man med sig så mycket man kan bära! Rebecca kunde agera perfekt packåsna som ni ser ;)


Mysig uteritt på Dorn nere på Hviderup sist jag var på besök :)
 Annelie

Här är en till nattuggla vaken;)

Tycker också det blir härligt med ett helt nytt oskrivet år med nya spännande möjligheter.

Önskar dig ett gott slut och Ett Gott Nytt 2012 fyllt av lycka och framgång!

 2011-12-31    01:54:51
 Sanna

Annelie; Skönt att höra att det finns fler som jag! :)

Ja det känns väldigt skönt! Tack, desamma!! :D /Sanna

 2012-01-05    23:16:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se