Julhelgen.

 2011-12-26    23:19:56   av:.

Julhelgen har varit toppenbra om ni frågar mig!
Julafton spenderades med hela tjocka släkten, urmysigt! Igår, alltså juldagen var jag först och åt middag hos min kära mormor och senare gick jag ut med ett stort gäng vänner! En fantastisk kväll på många sätt :) Hoppas att alla ni läsare har haft en lika bra julhelg som jag!?

Imorgon är det vanlig jobbdag som gäller, ska faktiskt bli ganska skönt med en mer strukturerad dag! Med alla stallets 19 hästar blir det dock en lång dag, så jag tänkte sova lite nu :)


Årets finaste julklapp utan tvekan, Malte!

 sofie

vilken fin häst. är det en frieser? ska din mamma rida eller köra den?

 2011-12-29    01:21:23
 Sanna

Sofie; Ja visst är han fin! Precis, en frieser hingst :) Förhoppningsvis både rida och köra :) /Sanna

 2012-01-05    23:13:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se