Crazy day.

 2011-12-14    00:15:56   av:.

Extremt mycket att göra som vanligt, det bara börjar om igen varje dag.. Fodringar, utsläpp,  insläpp, mockning, ridning osv. Man blir liksom aldrig klar, men det är väl även lite av tjusningen med det hela.

Största händelsen idag var nog ändå att någon skum människa var framme och ryckte i dörrarna i stallet. Vi hittade dock ingen när vi kollade utanför, kändes inte alls bra. Skönt är dock att hela stallet är larmat, det är tv-övervakning överallt och att jag har en beskyddande pitbull i knät! Ingen inbrottstjuv eller liknande skulle ha en chans här! :)

Imorgon är det dax för träningar för Pia Fälth igen, sista träningen för i år.. Tänk att det snart är 2012! Jaja, ska bli kul att träna lite!

Sov gott, jag ska dubbelkolla larmet och krypa ner i sängen jag med :)


Mitt stora hem förra vintern!

 Paulina Andersson

Jag är verkligen så glad att du ordnar träningar för Pia hos dig, det är alltid så kul att komma dit och rida på det superbra underlaget och i den trevliga stämningen !! :)

 2011-12-14    22:29:21
 Sanna

Paulina; Jag gör ju inte så mycket, men kul att det uppskattas! Jätte roligt att höra att du trivs hos oss :) Ser fram emot nya träningar nästa år! /Sanna

 2011-12-14    23:31:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se