Who? Sanna Nilsson?

 2011-04-04    11:53:00   av:.

Ja, eftersom det efterfrågats om ett inlägg med lite fakta om mig tänkte jag skriva ett..
I mitt huvud lägger jag upp det ungefär såsom häst presentationerna under fliken "Hästar". Med "info punkter" om ni förstår vad jag menar med det, tex Namn:, Smeknamn:, Gör nu: osv.

Vet dock inte vad som är intressant, svårt att hitta något intressant om sig själv ju.. :/
Så jag fick en lysande idé (tycker jag iaf)!

Ni får några dagar på er att kommentera detta inlägg och skriva alla "info punkter" som ni vill veta om mig så ska jag plocka ut ett gäng alternativt svara på dom alla i ett inlägg om mig. Makten om hur detta inlägg ska se ut ligger alltså helt hos er :)


Jag på EM invigning.

Help me now. Please.

 angelica

Hur det kom sig att du började med hästar, andra intressen, din familj, utbildning, framtidsplaner, drömmar och lite roliga knäppa fakta grejer om dig :)

 2011-04-04    13:56:00
 Julia

det intressantaste vore om du skrev lite om meriter, ponnytiden, viktiga hästar genom tiderna, hur du har kommit dit du ä'r idag helt enkelt :) Och sen både udda och vanlig fakta, öppna dig helt enkelt haha!

 2011-04-04    17:07:21
 Anonym

Jag skulle vilja veta när du bestämde dig för att ha ett så stort företag. Lix varför så stort, varför inte ett litet stall med bara 10 boxar exempel. Är det dina föräldrar som hjälpet dig? Hur får du allt att gå runt. eran gård är ju så maffig och så snygg och välplanerad

Duktig är du oxå

Tar du in inackorderingar? Isf va kostar de?

 2011-04-04    19:58:32
 Anonym

civilstatus

 2011-04-05    09:13:53
 Anonym

vad du skulle göra om du inte hade hästarna. tex jobbade med, osv..

 2011-04-05    09:14:41
 Anonym

vad har du för mål detta år?

 2011-04-05    18:35:19
 Anonym

hur många läsare har? om du har många, har du något tips på hur man ska göra för att få en större blogg?

 2011-04-06    22:31:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se