Världens bästa hästskötare!

 2011-04-03    15:05:00   av:.
Jag lovar att jag har det!! Och jag skulle inte skriva det om jag inte menade det!!

Förra veckan när jag åkte iväg på tävling städade Annica och Rebecca hela stallet - jag blev så överraskad och stolt över dom när jag kom hem att jag nästan blev rörd till tårar!

Evelina har skött allt stalljobb själv de senaste tre helgerna och detta utan att klaga det minsta, hon är alltid lika glad och trevlig! Det är ren glädje att ha henne här!!  

Vad har jag gjort för att förtjäna att ha dessa tre underbart duktiga tjejer här??

En sak är säker; framtida hästskötare har mycket att leva upp till! ;)




Tjejer ni är en mycket viktig del i "teamet", utan er skulle det inte funka! Hoppas ni känner hur uppskattade ni är!!
 Linda

Va härligt att höra din uppskattning! Dina skötare har någ en super "chef" oxå :-)

 2011-04-03    20:26:48     URL: http://grannoxdiva.blogg.se/
 Louise

Blev det ingen start i Högbo för din del denna helg? Tyckte mig se ditt namn startlistorna.

 2011-04-04    00:11:17     URL: http://lhdressyr.blogg.se/
 Evelina

Och du är världens bästa chef Sanna! :D

 2011-04-05    20:35:39
 Sanna

Linda; Det tror jag inte att de har, men de vet nog att jag iaf försöker vara bra! :)



Evelina; Hehe, Tack, jag är glad om du trivs! :D

/Sanna

 2011-04-17    23:14:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se