Vår i Stockholm.

 2011-04-19    23:43:00   av:.

Och en dag fylld av skratt, kan ju inte bli mycket bättre känns det som :)
Var med min mor och syster i huvudstaden med en heldags shopping så det blev inte mycket stallgöra gjort idag för min del. Alltså inte mycket att skriva om här..

Men kan berätta att morgondagen kommer innehålla packning inför tävlingen i helgen. Hoppas på att det blir fint väder - det är mycket mysigare att fixa i lastbilen då :)

Sen ska det ridas, ridas och ridas - känns som om det är massor med hästar som ska motioneras.. Säkert inte lika många som det känns nu, vill inte räkna efter - det är morgondagens problem att ta reda på hur allt ska hinnas med.

Nu ska jag sova lite, så att jag orkar med denna onsdag även om det så skulle vräka ner regn. Håller dock tummarna för att solen skiner från en klarblå himmel! ;)


Lastbilen.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se