Svar på tal, typ.

 2011-04-20    11:23:00   av:.

Postat av: linn
hej! Hviderup är det antonia ramels färäldrars ställe? Lycka till med allt!
/Linn

Svar: Hej Linn. Japp, Hviderup ägs av familjen Ramel. :) Tack så mycket! /Sanna



Postat av: ANN
hej! jag letar häst som ska kunna gå s dressyr i framtiden, vill att den ska ligga på msv nivå vid köp. vad bör jag räkna med för pris summa
mvh Ann

Svar: Hej! Det är jätte svårt att svara på, även fast du har utbildningsståndpunkten och potentialen klar för dig så finns det ju olika "bra" hästar i dessa kategorier. Tex. en häst som tar sig runt en svår dressyr klass i Sverige är ju väldigt annorlunda jämfört med en häst som vinner svår dressyr internationellt - därför blir ju även priset olika.. Jag skulle dock gissa på några hundra, eftersom det är det hästen minst har kostat under utbildningstiden.
Jag vet några hästar som kanske kan passa, maila mig om du vill veta mer; [email protected]
M.V.H /Sanna



Postat av: Knoppar
Hej Sanna! Jag undrar hur du knoppar dina hästar? Om du vill göra ett inlägg på din blogg med text ovhj bilder hur du flätar. Även hur mycket man som behövs till att bli så fina flätor som dina hästar har. Jag flätar efter Flyingemodellen med ett gummiband med får dom inte så "fylliga" som dina! Tack för en bra blogg som gör en taggad varje dag!

Svar: Hej. Jag syr knopparna med speciell tråd och nål som är till för just detta, har köpt grejerna i Holland. Det ska jag göra när jag får tid för det :) Om du inte vill vänta på att mitt inlägg kommer upp så vet jag att min tävlingskamrat Emelie Brolin har skrivit ett inlägg om det på sin blogg och vi gör nog ganska lika - hennes hästar har dock bättre ansade manar än vad mina har så att hennes knoppar blir mindre. Googla efter det inlägget om du vill :)
Roligt att du gillar bloggen, Tackar för det! /Sanna



Postat av :Amelie
Hej!
Vilka fina hästar du har, har sett några på Hviderup :)
Jag undrar även vem du köpte din hund Diva av? Jag har en en tik som är exakt samma blandning som henne nämnligen och som jag köpte utanför Ängelholm.
Ha det bra :)

Svar: Hejsan Amelie. Tack så mycket! Jaså, ja det brukar ju vara i sitt södra hem då och då :)
Elina heter uppfödaren och bor utanför Ängelholm! Jaha, va kul! Det är säkert från samma ställe!
Tack desamma :) /Sanna

 Nicolina

Hej! Har precis trillat in och börjat läsa din blogg och gillar den starkt! Såg i inlägget ovan att du vet några hästar på MSV nivå till salu. Då undrar jag även om du kanske känner till någon på samma nivå som kan lånas ut på foder? :) Mvh

 2011-04-21    00:29:09
 Amelie

Hej! Tack för att du svarade på min kommentar! Jag köpte också min hund av Elina! Världen är liten...! Om du vill se någon bild på min hund så är där några i min blogg.

Kram!

 2011-04-21    01:30:02     URL: http://amstrams.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se