TV på tävling.

 2011-04-30    23:17:57   av:.
Det är tur att vi har TV i lastbilen för nu har jag tittat på Världscupfinalen i Dressyr!

Patrik var extremt duktig och hans nya kür var fantastisk tycker jag, men han fick tyvärr för dåligt betalt (man blir galen på bedömningsporten ibland) slutade iaf 6a vilket är bra det med iofs!!

Adelinde, som vann, är ju makalöst duktig och man blir ju mållös av hennes kür!

Det är så inspirerande att se dessa begåvade ryttare och deras magnifika djur! Men det känns tyvärr som om det är väldigt långt ifrån ens egna nivå, helt plötsligt verkar mina St George program löjligt enkla och min egna kunskap fånigt liten.. Menmen, vi ska ju vara många som är sämre för att de ska kunna visa att de är världseliten!



Imorgon startar jag och Danny vid 14.50 och då håller ni väl tummarna för vår viktiga LA-klass ;)
 Ebba

Jag tycker du är jätte duktig! :D

 2011-05-01    09:34:30
 Jummie

Du kommer dit, förr eller senare ;)

 2011-05-01    14:13:55     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Anonym

Du har ju rätt hästmaterial och alla möjligheter att ta dig till toppen så kämpa på. Tyckte också dom dömde helt fel i finalen men som sagt det är en domar sport . . Hoppas det gick bra idag?

 2011-05-01    22:12:07
 Anonym

Du har ju rätt hästmaterial och alla möjligheter att ta dig till toppen så kämpa på. Tyckte också dom dömde helt fel i finalen men som sagt det är en domar sport . . Hoppas det gick bra idag?

 2011-05-01    22:13:12
 Cecilia

Hoppas allt gick bra på tävlingen med danny. Jag saknar dig å bloggen, ser fram emot att höra hur det går med hästarna.

 2011-05-05    13:17:11
 Blomma

Lite dålig uppdatering eller?blink blink

Kul om du kan skriva lite om träningar och tävlingar. Hoppas på uppdatering snart!

 2011-05-05    14:57:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se