Torsdag.

 2011-04-07    22:36:00   av:.
Idag är det torsdag igen, träningsvärk från de senatse dagarna och så har jag blivit sjuk igen eller så kanske jag aldrig varit riktigt frisk - i vilket fall så hostar jag hur mycket som helst.. jätte jobbigt!

Idag har det varit en vanlig stalldag, avslutades dock på ett lite ovanligt sätt genom att vi åkte till SDS saluhäst visning och kollade lite. Eftersom jag inte hade någon häst att visa denna gång var vi bara där som åskådare, men det var mycket trevligt!
Gå in på hemsidan och titta; http://www.swedishdressageselection.se/index.html

Ska berätta för er om Mattias träningen och visa bilder, men jag orkar inte nu.. Måste sova och bli frisk innan jag hostar sönder lungorna.

Smakprov i bildväg från träningarna;

Melvin och jag. :)
 Anonym

Vilken fin bild =)

 2011-04-08    14:02:45
 Sanna

Anonym; Tack! :) /Sanna

 2011-04-17    23:30:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se