Några "svar på tal".

 2011-04-05    14:20:00   av:.
Har varit dålig på att svara på era kommentaren den senaste tiden.. Förlåt. Har hittat några frågor som jag tänkte ge ett svar på iaf. (har du lämnat en kommentar som jag missat att svara på så får du jätte gärna skriva den igen till detta inlägg så ska jag svara så fort jag kan!)


Postat av:
Kan du inte lägg upp lite bilder på alla saker du har, vart du har köpt dem osv? Även när du har köpt nya saker! Sen undrar jag vart du har köpt dutch grimma?! Den är så himla snygg:) hur ofta köper du nya saker? Älskar din blogg!

Svar: Jo det kanske jag kan fixa om det är något som skulle intressera er läsare..? Ang Dutch grimma så vet jag inte vilken grimma du menar tyvärr.. Alla mina hästar delar i princip på alla grimmor, så Dutch har ofta olika på sig.. Vet du vilket inlägg som det finns en bild med denna grimma på honom så kan jag svara på din fråga! :)
När det behövs, brukar dock planera lite shopping till Falsterbo dagarna varken det behövs eller inte ;) Va roligt att du gör det!! /Sanna

Postat av: Blomma
Är Tintin en ny häst?
När är nästa Mattias träning?

Svar: Nej, hon är inte min.. Utan det är min hästskötare Rebecca som äger henne. :)
Han kommer upp den 5-6/4! :) /Sanna  

Postat av: Klara Hovstadius
Vart ligger din anläggning :)?

Svar: I Lista/Stora Sundby utanför Eskilstuna. /Sanna

Postat av:
kör du lastbilen själv eller har du någon som kör den åt dig ?

Svar: Nej, jag har tyvärr inte C-körkort ännu.. Just nu är det mina snälla föräldrar som kör den. :) /Sanna
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se