Måndag dårå..

 2011-04-05    00:08:00   av:.
Måndag igen, fattar inte att det redan är vecka 14. Tyckte nyss det var julafton liksom.. :S
Menmen, det finns mycket bra saker med att tiden går. Tex så kommer Mattias upp imorgon bitti och stannar till onsdag kväll! Lovely!

Idag har det hänt massor, känns det som iaf. Jimmy "sadeldoktorn" var ute och kollade av mina djurs sadlar, Trevligt att ha honom i stallet!

Hann med att harva två gånger, städa lite och fixa lite kontorsarbete.

Motionerade en massa hästar, vet knappt hur många men ett helt gäng.. Melvin joggades bla och han var riktigt fin, vilken galopp han har alltså!! Hur mycket power som helst!!


Världens vackraste Melvin!

Imorgon kommer som sagt Mattias hit och jag ska träna 6 hästar. Det är bäst att jag går och lägger mig nu så att jag orkar med morgondagens arbete. :)
Godnatt
 Knoppar

Hej Sanna! Jag undrar hur du knoppar dina hästar? Om du vill göra ett inlägg på din blogg med text ovhj bilder hur du flätar. Även hur mycket man som behövs till att bli så fina flätor som dina hästar har. Jag flätar efter Flyingemodellen med ett gummiband med får dom inte så "fylliga" som dina! Tack för en bra blogg som gör en taggad varje dag!

 2011-04-05    09:22:32
 Maria

jag hörde ryktas om att sadeldoktorn hade fått cancer, nu fick jag ju reda på att han fortfarande jobbar i alla fall! Då ska jag kontakta honom :)

 2011-04-06    15:05:14     URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se