Lördag och full rulle.

 2011-04-09    23:55:00   av:.
Ja, alltså inte en "Full Rulle"=onykter ponny. Utan "full rulle"=det händer mycket just nu.

Har varit ensam med stalljobbet idag, fick dock hjälp av min snälla pappa.
Det har varit jätte fint vår väder och hästarna levde busliv i hagarna, speciellt Danny, Trassel och Chicago! :P
Longerade och red några av pållarna, vilket gick mycket bra!

Jag måste nästan tacka för mig nu, för att hinna sova några timmar innan jag ska upp igen.
Imorgon bär det nämligen av ner mot Holland, blev sent om siders bestämt att vi (jag, pappa och Mattias) ska ner på en kort visit - kommer hem sent på måndag kväll. Blir lite svårt med bloggandet som ni säkert förstår, men jag har fixat tidsinställda till er ;)

Fortsätt att kommentera framförallt i inlägget "Who? Sanna Nilsson?"

Eftersom inläggets rubrik innehåller hans namn, visar jag två bilder från gårdagen;

Rulle och jag.


Titta, dressyrryttaren kan "hoppa" med den söta lilla ponnyn ;)

Hörs när jag kommer tillbaka fån Holland. Då ska jag svara på massor av kommentarer, för visst kommer ni se till att lämna ännu fler sådana här de närmaste dagarna!? ;) Hoppas på det!
God Natt
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se