Hemma igen.

 2011-04-02    23:24:00   av:.
Nu är jag hemma igen, från Danmark och en kort visit på Hviderup.
Slog två flugor i en smäll och tog med en ny häst i lastbilen från Skåne, den är iofs inte min utan Rebeccas, men jag ska ha den lilla krabaten på foder och betäcka henne så att vi får ännu ett litet föl nästa år - roligt va!?! :D
Den korta intensiva resan gick förresten bra, det var väldigt fint vår väder i Danmark - längtar till den värmen kommer hit!!

Imorgon blir det en riktigt lång hästdag hemma i mitt kära stall, bland mina underbara hästar. Så jag ska gå och lägga mig snart så att jag orkar med den! :)

Borta bra men hemma bäst.
 Sofie

Ska du inte starta i Högbo?

 2011-04-03    09:29:48
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se