Hektiska dagar..

 2011-04-22    17:58:37   av:.
Ja gud va mycket jag har haft för mig de senaste dagarna.. Har inte hunnit blogga så mycket tyvärr, men hade ju några tidsinställda inlägg - så att ni inte skulle bli alltför sura pga dålig uppdatering. :P

Hamnade iaf helt plötsligt nere i Skåne och bloggar nu från datorn i lastbilen som jag precis fått igång! Kanske kan redovisa de senaste dagarnas händelser för er senare, om ni är intresserade av vad jag haft för mig förstås ??

Ska strax ut och motionera Dutch, ska bara väcka Rebecca (som ligger och sover för tillfället) först så att jag sedan kan tvinga henne att ta lite bilder ;) För det är väl nåt ni vill se antar jag?

Hörs senare!
Ciao
 E

Berätta!!! :)

 2011-04-23    12:07:49
 Fanny Claesson

JAg vill se :D

 2011-04-26    14:00:58     URL: http://fannyclaessondressyr.blogg.se/
 camille

berätta berätta sanna! klart vi vill höra :)

 2011-04-26    22:25:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se