Från pappas dator..

 2011-04-29    22:59:02   av:.
..uppdaterar jag kort, eftersom att Internet krånglar på min dator konstigt nog..

Idag startade jag Danny i 5 års programmet, det gick okej - varken mer eller mindre.. Han var väldigt trött och seg vilket jag tror beror på att det är så pass jobbigt för honom mentalt att vara såhär på meeting - det är ju hans första någonsin! Han ska dock få en ny chans på  söndag och jag sattsar på en kortare framridning då :)

Dutch gick bra i Msv A:1, han var lite irriterad då det svärmar av mygg här och sen hade vi några småmissar då han tappa lite fotfäste i underlaget.. Men jag är nöjd!
Vi fick 65,9 % och kom 4a på det (i en väldigt jämn resultatlista där vinnaren hade dryga 66 %) så det blev en röd rosett, fina hederspriser och 400 kr.

Startar imorgon klocka 11.50 med Dutch i Georgen, håll tummarna lika duktigt som idag är ni snälla ;)

Förresten så såg jag att ni varit snälla att kommentera förra inlägget, tackar för det - alltid lika roligt med ert engagemang!

Ska försöka få igång Internet på min dator imorgon så kan jag visa lite bilder, försöker även tvinga pappa att knäppa kort när jag rider (det går sådär dock)!

Måste även nämna att förra tävlingen gav mersmak efter att ha en duktig hästskötare med, jag saknar Rebecca!!! ;) Pappa är duktig han med, men inte på samma sätt som hon!


Bilden har ni ju redan sett, men den visar tydligt två av alla fördelar med att ha Rebecca med - snygg och välborstad häst och flera hundra fina bilder!!
 ´Cecilia

Kul att du äntligen börjat lyckas bra med Dutch och hoppas det går bättre med Danny på söndag. Lycka till inför imorrn.

 2011-04-29    23:09:28
 S

Han är helt ljuvlig din Dutch, ser fram emot att se honom live någon gång!

 2011-04-30    07:48:26
 Lena

Grattis till placeringen och lycka till idag!

 2011-04-30    09:13:54
 Anonym

Grattis till fin placering!!

 2011-04-30    10:10:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se