Donegal Danny BS.

 2010-11-19    23:58:00   av:.



Namn:
Donegal Danny BS.
Född: 2006
e: Don Dorn u: Paula ue: Prince Thatch xx
Födelseland: Sverige
Ras: Svenska Halvblod
Kön: Valack
Mankhöjd: knappt 170 cm.
Smeknamn: Danny, Danne, DD, Dannyboy
När fick jag honom: år 2008

Om Danny:
En trevlig kille som är sin pappa upp i dagen, han har tre bra gångarter och är hur mysig och gosig som helst! Han tar livet med en klackspark och nästlar sig in i allas hjärtan!!
Danny´s tidigare meriter: När jag köpte honom var han inte ens uppsutten på.
Meriter med mig: Vi kalade in och deltog på Falsterbo Horse Show's Folksam Scandinavian Open Dressage 2011 i klassen för femåriga hästar!
Gör nu: Tränas för att snart kunna tävlas i de lite svårare klasserna, vi skitar på Msv B med riktigt bra resultat inför nästa säsong!

 Sofie

Vad fin han ser ut! Skulle vara superkul att se något klipp från en träning med nån av pållarna! / Sofie

 2010-11-21    00:13:58     URL: http://sofiesdressyr.blogg.se/
 Sanna

Sofie; Tack, det håller jag med om! Ska jag försöka fixa! :) /Sanna

 2010-11-21    00:26:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se