Vilka fina hästar det finns..

 2010-12-10    20:07:51   av:.
Fick idag ca 30 filmer på massor med fina dressyrhästar i Tyskland/Holland!

Sitter och kollar igenom alla nu och man blir ju helt häpen av vilka fina hästar det finns.. Vill ju ha hela bunten liksom!
(eftersom det inte är mina filmer kan jag inte dela med mig av dom till er bloggläsare, hade annars gjort det med glädje)

Va synd att jag nyss sa att jag inte ska ha några fler hästar nu på ett tag.. Kan man ta tillbaka det tro ?? :O
Kan dock inte komma på ett enda bra argumment för att jag skulle "behöva" någon utav dessa hästar.. Förutom "Meh.. titta va fiiin den är!!", "Ser inte du oxå att det står Sanna över hela hästen!?" och "Jag tror verkligen den vill flytta till Lista!"

Ska drömma vidare..

Will be back later.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se