En helt vanlig onsdag.

 2010-12-08    23:49:35   av:.
Vad har jag gjort idag då? Typ inget känns det som, fast ändå försvann dagens timmar lika fort som alla andra.. Det är lite skumt.
Var iaf inne i stan några timmar imorse, red Perazzi efter lunch och avslutade stalltimmarna med att longera Marwin och promenera med Dutch. 

Perazzi gick ganska bra, lite överdrivet pigg kanske - men det är ju bra att han tycker att det är roligt att jobba! Vi tränade iaf nästan uteslutet på övergångar, det behövdes på den idag något snurriga pållen.
Marwin var vild och coollugn om vartannat.  Dutch var lugn och snäll att gå med! :)

Tänk att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid.. Jag är hopplös.
Snart blir det iaf sängen som gäller!
Hoppas ni sover gott trogna bloggläsare!


Min lilla Diva.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se