Kort efter träning.

 2010-12-08    00:16:57   av:.
Tjoho bloggen.

Börjar med att berätta att jag är sjukt trött, så det kan hända att detta inlägg blir lite skumt.. Hoppa då över att läsa det följande så återkommer vi alla hit under morgondagen ;)
Men jag gör ett tappert försök.

Mattias har varit hos oss sen igår, lika kul som alltid! Jag kunde dock bara ha två tider per dag, red min Dutch och Mattias vägledde början av inridningen av Rulle :) Förutom ridningen så pratade vi extremt mycket denna gång, om allt möjligt - det har hänt så himla mycket den senaste tiden.. Välbehövliga pratstunder!

Dutch var iaf riktigt fin båda dagarna, skötte sig som en ängel! Allt gick finfint med Rulle oxå, han var jätte duktig - första gången jag satt på honom faktiskt!

Nu blir det sängen, yeey!
GodNatt


Rulle.
 Caróla

Otroligt söt liten ponny!

 2010-12-08    12:30:15
 Sanna

Caróla; Rulle tackar ;) /Sanna

 2010-12-08    23:16:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se