En kall vinterdag.

 2010-12-21    23:32:36   av:.
Idag har jag ridit Dutch, vi joggade ganska lugnt. Det gick bra, han var duktig och väldigt mjuk i sidorna! Har vi virationsplattan att tacka för detta kanske!? Jag tror faktiskt det och är väldigt nöjd över det resultatet!


Min fina Dutch.

Longerade Danny men väldigt försiktigt, han var lite stel i ena frambenet.. Men jag vet exakt varför, när jag skulle ta in honom från hagen hade han fastnat med ett framben i sitt täcke som han lyckats haft sönder, (tredje täcket han förstör denna höst/vinter, hopplösa häst!) han hade iaf fastnat i någon typ av "böj" rörelse och stog lugnt och väntade på mig.. Antar att det var därför han var stel, så vi tog det som sagt lugnt!

Longerade även Cauchy, han var duktig - fin liten ponny!

Nu ska jag väl sova några timmar igen, krypa ner i en varm säng känns inte fel! Det är nämligen 26 minus grader här nu.. Burr.
 Anonym

Tur att han rör sej bra, han har ju inte direkt fint huvud. o Sanna e de kul att jobba sönder hästar eller vrf håller du på, smart att jobba en skadad häst.

 2010-12-22    19:07:22
 Rebecca

Tror vi har ett mongo på besök igen... Bara så du vet din anynoma fegis så har Dutch världens finaste huvud! :) Stel och skadad, är inte det två helt skillda saker? Om man är stel är det kanske bra att röra lite LUGNT på sig? Eller? Som sagt, mongo..

 2010-12-22    20:12:49
 My

Förstår inte varför vissa människor inte bara kan hålla tyst, mår du (anonym) bättre när du klankar ner på andra människor, såsom Sanna? Snälla sluta md det i vilket fall! Du drar ner stämningen på bloggen relevant, men det kanske är det du vill!?

 2010-12-23    12:24:22
 Anonym

Lugna er, jag kommer inte hit någe mer.. eller gör jag ? det vet ni inte eller hur ? fniz

 2010-12-23    17:52:03
 Sanna

Anonym; Jag tycker knappt att din kommentar är värd tiden det tar att skriva ett svar på den.. Men för andra läsares skull; Bilden på Dutch kanske inte är den bästa, men han är faktiskt väldigt söt och har ett riktigt fint huvud! :) Och Danny var inte "skadad" han var lite stel, vilket blev bättre av att han rörde på sig! /Sanna Nilsson

 2010-12-23    23:54:50
 Sanna

Rebecca; Vi är av samma åsikt as you know ;) /Sanna

 2010-12-23    23:55:53
 Sanna

My; Jag undrar desamma som du.. /Sanna Nilsson

 2010-12-23    23:58:07
 Sanna

Anonym; Den sista kommentaren är ju ännu töntigare än de andra du skrivit.. Du gör ju självklart som du vill, men jag tror att alla mår bättre av att du håller dig härifrån! /Sanna

 2010-12-23    23:59:33
 Liza

Synd att det finns såna jävla idioter! Tur att jag vet att du inte tar åt dig av sånt skit, Sanna. Dutch är hur vacker som helst hela hästen och "anonym idiot" skulle förmodligen kunna döda för att få ha en sån stjärna!

 2010-12-24    11:05:59
 Sanna

Liza; Det kan du nog ha rätt i! :) /Sanna

 2010-12-25    20:00:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se