Praktikant.

 2010-12-06    09:47:00   av:.
Nu när hästantalet ökat behöver vi utöka personalen i stallet, har haft några praktikanter på g. Men det har i sista stunden blivit ändringar som gjort att de inte börjat praktisera som hästskötare hos oss (tex, flytt och byte av skola).

Sanna Nilsson Dressyr AB söker nu en praktikant som kan praktisera alla vardagar/vissa vardagar på Dressyrcentret i Lista.
Förutom kunskap kan praktiken ev leda till timanställning i företaget!

Vid intresse hör av dig till Sanna;
[email protected]


 Malin Lindblom

Hej om du behöver fler stallpersonal sommaren - 2011 så är jag en lärarstudent med stort hästintresse och vana av att jobba i stall som söker sommarjobb :)

 2010-12-06    10:50:09
 Sanna

Malin; Hej! Det låter intressant men jag har inte riktigt koll på nästa sommar än.. Men hör gärna av dig i vår igen! :) /Sanna

 2010-12-08    23:15:50
 Saga

ÅÅH det där vore perfekta drömjobbet för mig!

Synd bara att jag bor sjukt långt därifrån, och att jag bara är femton. Daaamn.

 2010-12-10    22:54:50
 Sanna

Saga; Va kul att du tror det!

Du får höra av dig i framtiden om du vill, vi har ju övernattningsrum så att hästskötare kan bo kvar här om det är långt hemifrån. :) /Sanna

 2010-12-11    00:09:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se