Lucia.

 2010-12-13    23:55:00   av:.
Första gången i hela mitt liv som jag inte sett ett luciatåg denna dag.. Betyder det att man börjar bli vuxen? Neee.. Tror bara det var otur i år, jag tyckte att hästarna kunde lussa - men det var inte lika inne på den idén. Synd, tänk vilken syn det hade varit! Lilla Totte skulle varit Lucia tycker jag! :)

Var hos naprapaten imorse igen, massa knak och brak i ryggen.. På grund utav det blev det ingen ridning idag, skulle vila ryggen lite.
Men jag kunde longera Perazzi som var jätte duktig! Lugn och snäll!

Dutch klipptes, igen. För tredje gången den här vintern, fattar inte hur han kan bli så lurvig på så kort tid!? Otroligt?! Mera täcken till pållen!


Nyklippt Dutch.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se