Fredag idag.

 2010-12-03    23:12:00   av:.
Igår var jag iväg hela dagen.. Hann inte blogga på kvällen. Inte så mycket att skriva om ändå.

Idag började jag med att rida Dutch, kändes lite bättre med ryggen vilket gjorde mig mycket nöjd.. Tills hästen fick för sig att bocka, gjorde ont som bara f a n. Menmen, det blir ju iaf lite bättre dag för dag som det verkar. Always look on the bright side.

Avslutade dagen med att stressa till Tuna Park med min syster för att köpa in lite julklappar - gick inte bra. Men vi hade mycket trevligt och jag sprang in i en av mina allra finaste vänner som jag tyvärr träffar alldeles för sällan nuförtiden.. Måste ändra på det!

Nu ska jag sova, men bjuder på en vinter/kvällsbild från vårt hem;
 Linn Johansson

Fin och stämningsfull bild!

Även fast jag inte rider för tillfället så är det väldigt intressant att läsa dina träningstips. Det får en att tänka till vad man ska göra när man väl sitter där på hästen och att man inte ska slarva utan att verkligen tänka på att det ska bli perfekt.Lite svårt är det dock om man som jag rider i en grupp på 9-10 personer. det är oftast någon ivägen där man planerat att göra något. Men det är väl det där med att hålla upp blicken och se vägen.

Ha det så bra i kylan, så ses vi väl i helgen (hos mormor/svärmor)!

Kram Linn

 2010-12-04    10:15:00
 Anna

Kommer du att lägga upp fler bilder på anläggningen snart? Skulle vara jätte kul att se :)

 2010-12-04    10:46:34
 Sanna

Linn; Tack! Va kul att du tycker det! Ja det är klart att det blir svårare att träna på egna övningar när man rider i en grupp, men förhoppningsvis har dom ridlärarna bra övningar och träningstips som hela gruppen kan ha nytta av! :)

Tack, desamma! Japp - vi ses imorgon! Hälsa Mats och Cornelia! Kram /Sanna

 2010-12-04    18:43:11
 Sanna

Anna; Jag ska verkligen försöka fixa det så snart som möjligt! :) /Sanna

 2010-12-04    18:46:40
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se