Flytt lördag.

 2010-12-12    00:44:26   av:.
Idag har jag hjälp resten av min familj att flytta till Lista, det var mysigt då typ hela släkten hjälpte till!

Red Perazzi lugn dressyr på eftermiddagen och har knåpat med hemsidan hela kvällen - snart klar! *stolt*

Mina söta hundar vill vara med på bild på bloggen.. Det sa dom nyss.

Diva och Zita.

Ska sova nu, hoppas ni haft en trevlig lördag!?
 Linn Johansson

Hej kusin Sanna!

Glömde att säga det till dig igår men Totte måste ha blivit mindre. Jag kunde ju hoppa av själv och nästan sadla själv (om nu inte sadeln hade varit så tung). För det kan ju inte vara så att jag har växt ?!. Tack för en trevlig dag och hoppas att du inte hade mardrömmar om lösa tänder.

Kram Cornelia

 2010-12-12    10:40:08
 Liza

Smygtittade på hemsidan! Jättefin ju! :D Kul att du använt några av bilderna jag tagit, verkligen roligt att de kommer till användning och uppskattas! :)

 2010-12-12    19:12:02
 Sanna

Cornelia; Heej! Det tror jag faktiskt oxå, han har blivit jätte liten! Gud va duktig du är! :) Ne jag tror varken du eller jag har växt, han måste ha krympt!

Inga mardrömmar förra natten, men jag är lite nervös inför den kommande natten då även Melker kom till Lista idag med kommentaren "Titta, jag har en lös tand"! :O Kram /Sanna

 2010-12-12    23:27:57
 Sanna

Liza; Va kul att du tycker det! :D Självklart, de är ju jätte fina! :D /Sanna

 2010-12-12    23:31:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se