Dan före dopparedan.

 2010-12-23    23:58:00   av:.

Ja, vi har kommit denna dag igen, tiden går så fort.. Den här hösten tycker jag har gått obeskrivligt fort! Håller ni med mig? 

Idag har dock, trots att det är dan före julafton, varit nästan precis som alla andra torsdagar.. Hästarna ska ha mat och borstas på, några ska motionera - trots att de flesta har vintervila nu pga av min onda rygg och att det är just vinter och lugn period med tävlandet..

Red lilla Rulle idag och han var precis lika duktig som igår, om inte ännu duktigare! Det är helt otroligt hur han lärt sig allt så snabbt, vi svänger och stannar, sätter igång i nya gångarter och lägger volter helt själva! Provade till och med på att galoppera idag! (fick lite hjälp att komma igång i galopp av hästskötaren Rebecca, hon smackade på lite från marken) Vill ju att han ska fatta direkt och slippa göra fel och bli förvirrad. Det gick iaf jätte bra, han fattade galopp alla 4a gånger vi försökte - det tog bara några steg och sen galopperade han!! Som sagt otroligt, tänk att han fattar - smarta kille!
Massa beröm till ponnin!!!


Lill Rulle, bild från uppfödren.

Ska för övrigt försöka fixa några bilder när jag rider på honom nästa vecka hade jag tänkt! :) Vill ni se?

Longerade Dutch som var väldigt lugn och fin!

Nu ska jag slå in några julklappar, får imorgon är det.. den där dagen som kallas dopparedagen. ;)

 Saga

Klart vi vill se :D

 2010-12-25    11:55:07     URL: http://dreamsphere.blogg.se/
 Sanna

Saga; Va bra, då fixar jag det! :D /Sanna

 2010-12-25    19:57:19
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se