I'm back.

 2013-09-05    22:38:00   av:.

Nu är jag tillbaka, förlåt för en hemskt dålig uppdatering.

Förra veckan var den rörigaste på länge, allt gick liksom fel. Senaste inlägget var farväl till underbara Kalundi som nu betar vidare på de evigt gröna ängarna.

 

Nu kommer en kort uppdatering om lite av det som hänt här sen dess..

I lördags hittades lilla Liam i hagen med ett sår på ena bakbenet, han kördes till Strömsholm och blev kvar där till i tisdags. Han opererades och har nu ordinerad boxvila i 6 veckor, ingen höjdare för en sprallig ettåring.. Men i vilket fall så verkar det som om han kommer att bli bra och att han inte har allt för ont, vilket känns bra. Det är även skönt att han är hemma igen!

Sparven var hos tandläkaren i tisdags, bättre än sist men återbesök om bara två månader igen.

Mattias har varit uppe onsdag-torsdag och vi har tränat på som bara den på mina fina hästar.

Jag har även varit ensam butiksansvarig då mamma är med min kära lillasyster som nu börjat högskolan (!).

 

Mitt i detta höga tempo så har jag gått och blivit sjuk, helt stört förkyld och febrig.

 

Som sagt nu är jag tillbaka, inga basilusker ska få stoppa mig ;)

 Sparven hos tandläkaren.
 Moni

Vad är planen med sparven?

 2013-09-08    10:44:29
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se