Helgen!

 2013-08-19    00:18:00   av:.
Vilken helg det varit, tre olika tävlingsplatser för min del, två för Rebecca och så SM för min elev Agnes!
 
Jag var på Hammarö och coachade Agnes på ponny-SM torsdag-fredag, det gick superbra och hon var så duktig! Det gick mycket bättre än förväntat på hennes livs första SM och jag är så stolt över att jag får vara med på hennes resa mot nya mål!
 
I lördags var Rebecca och Sparven och hopptävlade, två nollor i 1 m gav resultatet att vår fina lilla Sparv nu är kvalad till semifinal i 4 års-championatet! Mina bästa tjejer!
 
Jag spenderade lördagen på tävling med Emma (vilket jag skrev om igår), vi debuterade St George och detta med en halvdan känsla, fick inte riktigt till det så bra som jag önskat den här gången.. Men trots att min känsla inte var magisk denna start, så fick vi 64,7 % och vann klassen på det!
 
Slutet på denna tävlingshelg och denna söndag var som gjord för en fälttävlanstävling! Så Dannyboy och Rebecca debuterade i denna (för oss helt nya) gren! Detta gjorde dom med den äran, klarade alla tre moment utan problem och jag tror aldrig att jag sett Danny så glad!! Han tyckte nog att det var det roligaste han har gjort någonsin!!
I deras livs debut på fälttävlanstävling så landade de i mitten utav resultatlistan, bådar gott inför framtiden måste jag säga!
 
Bjuder på några mobilbilder från helgen;
 
Sparven, Danny och Emma.
 
Nu är jag helt slut, vilken helg det varit... Men såå kul när alla hästar går bra och man får "lön för mödan" som man lägger ner år ut och år in!
Dags att sova nu, lång arbetsdag imorgon som avslutas med att hämta Mattias på tåget då vi ska ha träningar för honom här hos oss tisdag-onsdag!  :D
God att kära läsare!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se