Paus.

 2011-02-01    19:39:04   av:.

Tar en liten paus från mitt fullspäckade dagsschema just nu och fyller den med lite bloggning.

Idag har Rebecca och jag varit jätte duktiga och effektiva, tycker jag iaf!
Fem hästar motionerades, red lilla Rulle som var duktig som vanligt - lyckades till och med rida serpentinbågar!
Efter det longerades både Marwin och Danny.
Till slut så red jag Perazzi, som var väldigt trött men oxå väldigt mycket finare än vad han var innan helgen, såg verkligen resultat från hjälpen jag fick av Mattias!
Avslutade dagen ridmässigt med Dutch, han var mör i kroppen men fin, lugn och lydig! Ska bli kul att åka till Knytis på torsdag!

Efter att Rebecca slutat fick jag besök i stallet av han som gjort min hemsida plus en kollega till honom, de ska starta ett nytt litet projekt runt anläggningen.. Ska bli jätte spännande och jag tror att det kommer bli riktigt bra!!  Ni får veta och se när tiden är inne, men till dess så får ni tålmodigt vänta på mer info ;)

Var nyss ute en sväng med hundarna, brr. Det är riktigt kallt i detta blåsväder, trots att det är plusgrader.

Nu är nog pausen slut.. Det är dags för att städa, tvätta, duscha och äta något - helst innan nästa fodring!
Efter den ska jag svara på era kommentarer och kanske även frågestunden :) 

Bjuder på en bild från helgen så länge;

M & M.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se