Nr 222.

 2011-02-24    23:53:00   av:.
Inlägg nummer 222 är detta. Bara så att ni vet liksom.

Idag blev det ett dressyrpass för stallets stjärna och jag kan säga att jag verkligen älskar honom - han är ju bara för fin! Massor med kort knäpptes, fixar så ni får se nångång under morgondagen om ni vill??

Red även Rulle och Kaka, de små var duktiga de oxå!
Perazzi longerades och Danny och Marwin vilade men stog på vibben (vilket alla de andra oxå gjorde innan deras motioneringspass)!

För övrigt har jag saknat Mattias idag, jag vill att ska komma hit nu! Träna träna träna. Men tyvärr så lär det inte hända.. Nästa gång han kommer hit är den 8/3.


Saknad tränare..
 Ebba

Kan du inte visa mer bilder på Morris? =)

 2011-02-25    17:33:07
 Sanna

Ebba; Jo, det ska jag fixa :) /Sanna

 2011-02-25    23:59:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se