Helgen.

 2011-02-13    23:56:00   av:.
Hela lördagen spenderades nästintill i Stockholm, var på hästmässan där och kollade på höstens alla hästrelaterade kollektioner! Riktigt kul! Eftersom nästan alla utställare har S på sina visningsplagg och jag är i den storleken fick jag pröva hur mycket kläder som helst - så mycket snyggt som kommer i höst och massa "jag vill ha" grejer!!  Hann även känna och klämma på typ hundra täcken, skydd, schabrak, lädergrejer mm. Som sagt hittade så mycket fint! Längtar till dessa produkter ramlar in i butikerna!!

Fick med mig en ny OS sadelgjord till Dutch hem från mässan, snälla Jimmy (sadeldoktorn) hade fixat den till mig! Tack Jimmy!!

Kvällen igår spenderades med flera härliga vänner ute på stadens gator, vi hade riktigt kul!

Dagen har varit lugn, har fixat lite i stallet och gjort i ordning för en ny vecka..
Gillar att ni kommenterat här så duktigt, fortsätt med det ;)

Nu ska jag sova lite, hundarna och jag är jätte trötta!

Söta hundar.

Natti
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se