Strange.

 2010-11-16    19:27:29   av:.

Klickade runt på internet när jag pratade i telefon för ett tag sen..

Helt plötsligt syns en bild på mig och min fina Dutch på skärmen.. Strange.
Verkligen skumt att se sig själv sådär oväntat.. "meh.. va.. den där bilden känner jag igen!"
Lite kul oxå dock, framförallt när texten som hörde till hyllade min fina ponni ;)

Här kommer bilden;

 Jenny Persson

Vilka fantastiska benlyft lilla pållen har!! :)

Snubblade precis in på din blogg och måste säga att det ser lovande ut. Du hamnar från och med nu på min prenumerera-lista :) Jättefin blogg och superfina hästar.



//Jenny

 2010-11-19    23:26:05     URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
 Sanna

Ja, han har extremt fina gångarter! :)

Va roligt, du är så välkommen! ;) Tack så mycket!!

/Sanna

 2010-11-19    23:46:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se