Tack för att ni väntat.

 2013-10-18    00:03:39   av:.
Förlåt för att jag ägnat alldeles för lite tid åt bloggen och alla er trogna läsare den senaste tiden.
Jag har haft en lite jobbig vecka på en del personliga plan. Ibland blir det lite svårt att veta vad som är bloggmaterial och vad som inte är det.. Nu resulterade det i att det blev tyst från mitt håll i en vecka. Jag ska försöka se till att det varit värt att vänta på nya inlägg nu när jag är tillbaka igen!
 
Pga mitt lilla oplanerade uppehåll så bloggar jag på båda bloggarna i en vecka till, men från den 24/10 finner ni mig endast på http://www.blogg.sannanilssondressyr.se/
 
Här hemma är det full rulle, alla hästar är inne från betet och vi har två hästar på tillridning förtillfället - fullt stall med andra ord!
Men med nya praktikanten Jenny på plats (på obestämd framtid efter en grymt bra "provjobbsvecka")  så har vi inte haft några problem att klara av dagarnas arbetsuppgifter tidsmässigt! Härligt!
Måste passa på att jag verkligen är så enormt tacksam över att få ha så fantastiska kollegor som jag har!  Hur lyckligt lottad är man inte när man får jobba med något man älskar och med sina vänner!?! Får nypa mig i armen för  att förstå att det är min vardag!
 
Imorgon dyker hovslagaren upp och sen ska jag ha lite lektioner innan jag kan gör fredagkväll, detta betyder att det är dags att sova nu :)
 
 
 Sparv och Rulle.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se