Packning för en vecka hemifrån!

 2013-03-18    00:23:00   av:.
Just nu håller jag på att packar för fullt, eller just precis nu så har jag tagit en paus för att tänka på vad jag behöver och kolla hur vädret ska se ut den kommande veckan. Tidigt imorgon styr vi lastbilen ner mot Skåne och mina favoriter tilltränarpar, Jessica och Mattias!
Först ska vi spendera ett par dagar på Hviderup och på torsdag åker vi till Åstorp på tävling :)
Dutch ska tränas och sen tävlas i slutet av veckan, men även Dorn får följamed ner tillsitt gamla hem för att träna några dagar - ska bli riktigt kul attse hur han reagerar av att vara tillbaka på kära Hviderup igen!
Jaja, bäst att jag fortsätter med packandet, känner mig lite ringrostig och jag vill inte glömma något... Fullt fokus nu!
 
Förövrigt så var Rebecca med sin fina Tintin och tävlade idag, en härlig fjärde placering blev det! Grattis till stallets bästa hopptjejer!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se