MJ träning med Rulle 7-8 mars!

 2013-03-09    00:23:00   av:.
Rullebus var med och tränade för Mattias båda dagarna denna gång, han börjar bli stor nu så han fick trotsa träningsvärken idag :) Detta verkade han inte tycka var alltförfarligt,utan sprang på lika glatt som vanligt!
Nu börjar svårigheterna och de olika rörelserna som han ska kunna vara befästa så dessa träningsdgar backade vi lite och tränade mer på att få en bättre grund med form och tempo! Udag satt även Mattias uppoch kände på Rulle ett tag, roligt att se och väldigt nyttigt då vi sedan kan diskutera känslan - jag älskar det faktum att vi alltid tycker och känner detsamma!
Som alltid efter träning är jag nöjd med min fina ponny!
 
Några halvbra bilder på Rulle och mig från igår :)
 
Och tre bilder från när Mattias provade Rullebus :)
 Anonym

Hur s tor o hur ga mmal är han?

 2013-03-09    08:38:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se