I vår lastbil.

 2013-03-18    14:07:40   av:.
Nu sitter vi här igen, i vår fina lastbil rullandes ner mot Skåne och Hviderup :)
Dutch och Dorn står som ljus där bak och pappa och jag har hittills också lyckats hålla humöret uppe. Efter fyra timmar måste jag dock erkänna att vi börjar bli lite uttråkade tyvärr.. Förstår inte att det ska vara såå tråkigt.
Ikväll blir det något betydligt roligare i form av träning med mina snyggingar för bästa Mattias!

Nu ska jag dock komma på något roligt samtalsämne så att vi kan fördriva mer tid och komma ytterligare några mil hemifrån :)

 Jenny

Jag kan rekommendera att ha typ trivial pursuit-kort med sig i bilen på långa resor, håller huvudet alert och är rätt kul att öva sina kunskaper på alla möjliga saker :)

 2013-03-18    21:44:18     URL: http://jenny-mino.blogspot.se/
 Anna

Ljudböcker! :)

 2013-03-19    09:41:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se