Har man inget att göra, så dyker det alltid upp något kul!

 2013-03-10    00:50:41   av:.
Efter många träningsdagar med mycket ridning så har både jag och hästarna haft träningsvärk idag kan jag lova!
Detta gjorde att min planering med noll ridning var lite extra skön, känns dock vääldigt konstigt att inte rida något alls på en hel dag.. Men som sagt, det passade bra denna lördag!
Meen, inte kunde jag sitta still för det såklart ;)
Jag var med min snälla pappa en sväng till Stockholm mitt på dagen, ett läkarbesök var inbokat (fantastiskt att det går att göra sånt även på helgerna tycker jag :)) och direkt när jag kom hem åkte jag till Vilsta!
Hemmaklubben har hopptävlingar den här helgen, igår var jag där och hjälpte till att bygga banan, men jag ragerade ändå på hur fint det var idag när jag kom dit idag! Snygga hinder och proffsig uppsyn på hela tävlingen, gör ju inte saken sämre att det finns ett fantastiskt Sanna Nilsson Dressyrcenter hinder i lysande rosa heller ;)
 
På Vilsta hejade på min kära vän och hästskötare Rebecca och hennes Tintin som så snyggt blev två i första klassen och sedan var starx utanför placering i den andra starten för dagen! Grattis till andraplatsen säger jag igen tjejer!!
Ägnade även tid åt att hjälpa mamma med att ha försäljning från Sanna Nilsson Dressyr Butiken i cafeterian på Vilsta, mycket trevligt!
 
Imorgon blir det mer hoptävlande och butikförsäljning på Vilsta, ska upp och hjälpa Rebecca och lasta häst tidigt så det är bäst att jag går och lägger mig nu :) Håll tummarna för Rebecca som ska tävla med både Sparven och Lisa imorgonpå Vilsta och även för min duktiga elev Agnes som ska till Fagersta och tävla! Jag håller både tummar och tår!
 
Rebecca och Tintin flyger lätt över vårat coola hinder!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se