Träning med snyggingarna D för Gustaf Svalling.

 2013-06-02    00:56:31   av:.
 
Lite bilder på Dutchen och Dorn från träninarna med G Svalling igår, tyvärr blev det inte så mycket bilder denna gång då jag hade tätt mellan hästarna så att Rebecca inte hann vara fotograf när det hela tidn skulle fixas en ny häst.. Men lite bilder hann hon ta och alla hästar var snygga och sadlade i tid för uppvärmning! Hon är min hjälte, hur skulle jag klara mig utan henne?
 moa Ahlén

Hej! Super fin blogg du har. Kolla gärna in min och se vad du tycker om den. Allt bra? :D Kramizz

 2013-06-02    09:26:48     URL: http://moaahlen.horseworld.se
 Anonym

Hur gör man om man är intresserad av att vara med på mattias träningarna? finns det någon reservlista?

Svar: Maila till [email protected] om att du vill vara med :)
Sanna Nilsson

 2013-06-02    19:08:18
 Anna

oj, Anna hete jag som undrade :D

 2013-06-02    19:08:43
 Charlotte Ståhl

Såå fina hästar =) Härlig uppförsbacke på Dutch!

Svar: Tack! Ja han kan den där Duch ;)
Sanna Nilsson

 2013-06-02    21:42:47     URL: http://csdressage.dinstudio.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se